Krówki

Powiem szczerze, nigdy nie przypuszczałam, że przygotowanie domowych krówek może być tak proste i przyjemne.
Bo o tym jak smaczne, chyba nie muszę mówić...
Pyszne! Nakład pracy minimalny, efekt rewelacyjny!
A do tego KRÓWKI CIĄGUTKI! :)



  • 2 szklanki mleka
  • pół kostki masła - 100g
  • 2 szklanki cukru
  • cukier waniliowy
  • aromat waniliowy i śmietankowy- po dwie krople


Wszystkie składniki umieszczamy w garnku i gotujemy. W zasadzie to masa robi się sama :) 
Co jakiś czas należy zamieszać, żeby nie zaczęło przywierać do dna. 


Całość należy gotować ok. 1 godziny, do zgęstnięcia masy. Powinna mieć konsystencję trochę rzadszego budyniu. Uważajcie, bo zaczyna gęstnieć, łatwiej ją przypalić. 
Gdy masa krówkowa będzie już gotowa, przelewamy ja do formy. Ja miałam silikonową foremkę i sprawdziła się idealnie. Jeśli nie macie silikonowych, spokojnie możecie wyłożyć inną formę papierem do pieczenia. 



Całość odstawiamy do zastygnięcia na min. 1,5 h do lodówki. 

Ja korzystając ze sprzyjającej aury, wystawiłam za okno :)

Kiedy już masa ładnie zastygnie, zabieramy się za krojenie. Kroiłam tak, aby kształtem przypominały standardowe cukierki, ale ponieważ tak się złożyło, że zrobiłam je w Walentynki, powstało i kilka serduszek. <3 w sumie to chyba więcej serduszek  <3







Musicie wypróbować, są pyszne! 



Smacznego!

Komentarze

Popularne posty